Lehdistötiedote: FresCo Ravintolat rantautuu Poriin

28.3.2019 | Viestintä - FresCo Ravintolat Oy

Lounaissuomalainen perheyritys FresCo Ravintolat Oy laajentaa toimintaansa ja tällä kertaa suuntana on Pori. Uusi kohde on Kokemäenjoen äärellä sijaitseva ravintola Suomalainen klubi – Svenska klubben. Toiminta Porissa alkaa syksyllä 2019.

Perheyrittäjyys ja paikallisuus
avainasemassa

”Kuullessamme, että Porin Suomalainen klubi – Svenska klubben etsii yhteistyökumppania, olimme välittömästi erittäin kiinnostuneita asiasta. Nyt kun yrityksemme Satakunnan ravintolatoimenpäällikkönä toimii useiden porilaisten tuntema Minna Laine, saamme heti alusta alkaen syvällistä paikallistuntemusta toimintaamme”, yrittäjä Seija Aronen kertoo.

Kiinteistö Oy Porin klubin hallituksen puheenjohtaja Jyrki Paavola on tyytyväinen Klubin löydettyä uuden yhteistyökumppanin: ”Uuden yhteistyöyrityksen hakukriteereinä meillä oli perheyrittäjyys ja paikallisuus. FresCo Ravintoloissa yhdistyvät molemmat.”

Ajassa eläen,
perinteitä kunnioittaen

Klubi-ravintolalla on pitkät perinteet ja tärkeä rooli Porin ravintolahistoriassa. FresCo Ravintolat haluaa kehittyä ajassa tarjoten asiakkaille elämyksiä hyvän ruuan parissa. Vaalimme kuitenkin myös perinteitä ja toimitilojemme historia on läsnä arjessa tarinoina ja tunnelmina joka päivä. Vahvat juuret ja oman menneisyytensä tunteminen antavat alustan, jolta on helppo ponnistaa ja tutkia myös uutta ja tuntematonta.

”Vuonna 2018 investoimme FresCossa kasvun mahdollistaviin rakenteisiin ja järjestelmiin. Näin ollen vuosi 2019 edustaa meille kasvun vuotta. Olen iloinen siitä, että FresCo Ravintoloilla on nyt jalansija myös Porissa ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme vielä paremmin ja mikä parasta pääsemme kertomaan upeita tarinoita Kokemäenjoen rannalta”, Seija Aronen päättää.

Lisätietoja antaa:
Seija Aronen, yrittäjä/toimitusjohtaja
seija.aronen@frescoravintolat.fi

Tiedote .pdf-muodossa tästä >

Taustaa:

FresCo Ravintolat Oy

FresCo Ravintolat Oy on Raumalla vuonna 2004 perustettu lounaissuomalainen perheyritys. Yrityksellä on toimipaikkoja Raumalla, Eurajoella, Turussa ja syksystä 2019 myös Porissa. FresCo Ravintoloiden palveluihin kuuluvat mm. lounaat, kokous- ja juhlapalvelut, ryhmäruokailut, henkilöstöravintolapalvelut ja ateriapalvelu kotiin/työpaikoille.

”Fres” + ”Co”

FresCo yhdistää tuoreuden ja raikkauden ”Fresh”, sekä yhdessä tekemisen, yrittämisen ”Co”. Yhdessä näistä kahdesta muodostuu FresCo, joka tarkoittaa myös seinämaalausta. Tavoitteenamme onkin luoda ruokahetkistä elämyksiä. Tyylikkäät astiat ja upeat kattaukset ovat osa tavaramerkkiämme.

Lue lisää kotisivuilta: https://www.frescoravintolat.fi/

Porin Suomalainen klubi – Svenska klubben

Ravintola Suomalainen klubi – Svenska klubben sijaitsee Porissa Kokemäenjoen äärellä, osoitteessa Eteläranta 10.

Laivanvarustaja A.W. Björkman rakennutti ainutlaatuisen, uusklassismia edustavan rakennuksen yli 160 vuotta sitten upealle paikalle Kirjurinluotoa vastapäätä. Ravintola Suomalainen Klubi – Svenska Klubben on vaalinut juhla- ja ruokakulttuuria ansiokkaasti jo vuosikymmeniä tässä kulttuurihistoriallisesti merkittävässä rakennuksessa. Klubin ainutlaatuisen päärakennuksen lisäksi ravintolaan kuuluu saunatalo, talliravintola ja kaunis kesäpiha.

Takaisin uutisiin